Általános szerződési feltételek

Üdvözöljük az Trend Cipő Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.trendgyerekcipo.hu weboldalon (továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.trendgyerekcipo.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról:https://www.trendgyerekcipo.hu/aszf . Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven íródik. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

A megrendelő a Webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1.    Szolgáltató adatai

Cégneve:                                              Trend Cipő Kft.

Székhelye:                                            2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35.

A szolgáltató posta címe:                        Trend Cipő Kft.  

2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35.

Az üzleteink címe:                                 2750 Nagykőrös, Rákóczi u. 4.

                                                           6000 Kecskemét, Korona u. 2. II: emelet

Adószáma:                                            27049895-2-13

Cégjegyzékszáma:                                 13-09-201425

Bejegyző hatóság neve:                          Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

Bankszámlaszáma:                                 11742128-21443789

Telefonszáma:                                       +36 53/386 656

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,

rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@trendgyerekcipo.hu és trendcipo@gmail.com

A szerződés nyelve:                               magyar

A tárhely szolgáltató adatai:                    Webtag Online Kft.

  1.  Budapest, Veres Péter út 51.

2.     Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (“Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint Megrendelő a trendgyerekcipo.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt jelen Általános Szerződési Feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat minden esetben kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A jelen Szabályzat 2020. 11. 20. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 1 (egy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Megrendelő a Webáruház használatával elfogadja, hogy rá nézve a Webáruház használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

A Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webáruház tartalmának megtekintésére és a Webáruház használatára.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3.    Webáruházon keresztül megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A trendgyerekcipo.hu Webáruház gyermek lábbelik és kiegészítők értékesítésével foglalkozik, melyek márka, szezon, nem, kategória és szín szerinti besorolásban találhatóak meg a menü gombokra kattintva.

A megjelenített termékek megvásárolhatóak személyesen üzletünkben (a Nagykőrös, Rákóczi u. 4. szám alatt) illetve online Webáruházunkon keresztül történő megrendeléssel (házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel) is. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, a szállításhoz kapcsolódóan csomagolási díj nem kerül felszámításra.

A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, méretek elérhetőségét, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A színek eltérhetnek a valós színektől a különböző monitor fajták és beállítások miatt. A Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Megrendelőket az akció részleteiről és időtartamáról.

4.    Rendelés menete

Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba.

Megrendelő az adott szabad szavas keresőt használva (a lábbeli márkáját, modell számát megadva) vagy a lista oldalon termék kategóriák közül kiválasztja a keresett terméket.

Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a “kosár” linkre kattintva.

Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a “vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A “törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a “frissítés” ikonra kattint Megrendelő.

Megrendelő kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási és a fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.1 Fizetési módok:

Utánvétel:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “utánvétel” fizetési módot. A termék/ek a Csomagküldő.hu illetve a Magyar Posta Zrt. futárszolgálatokkal illetve Csomagpontra és Postán Maradóan kerül/nek kiszállításra, a megrendelés végösszegét a futárnak, a csomagpontnak és az átvétel helyszínéül szolgáló postának készpénzben kell kifizetnie.

Előre utalás bankszámlára vagy banki befizetés:

Megrendelő a rendelés értékét, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11742128-21443789-00000000 számú bankszámlájára banki átutalás vagy banki befizetés útján. Mindkét esetben a megjegyzés rovatban a megrendelés számot szükséges feltünteti. A Megrendelő a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás vagy befizetés jóváírását követően jogosult. Amennyiben előre utalás vagy banki befizetés esetén a rendeléstől számított 7 napon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli.

4.2 Szállítási díjak:

A Szolgáltató a Csomagküldő.hu és a Magyar Posta Zrt. futárszolgálatokkal küldi el a megrendelt terméket/keket a Megrendelő részére. A házhozszállításon kívül a csomagokat lehetősége van a Megrendelőnek Csomagpontra, Csomagautomatába és Postán Maradóra is kérni. Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A kiszállításról Megrendelő e-mailben értesítést kap.

Előre utalás vagy banki befizetés esetén:

Csomagküldő.hu magyarországi Csomagpontjára kérve:                            450 Ft

Csomagküldő.hu házhozszállítással kérve (Magyarország területén):         1100 Ft

Magyar Posta Zrt. házhozszállítással kérve (Magyarország területén):       1450 Ft

Magyar Posta Zrt. Csomagautomatába kérve:                                              1100 Ft

Magyar Posta Zrt. Postán maradóra, kérve:                                                  1100 Ft

Utánvétes átvételi mód esetén:

Csomagküldő.hu magyarországi Csomagpontjára kérve:                            550 Ft

Csomagküldő.hu házhozszállítással kérve (Magyarország területén):         1200 Ft

Magyar Posta Zrt. házhozszállítással kérve (Magyarország területén):       1950 Ft

Magyar Posta Zrt. Postán Maradóra, kérve:                                                 1600 Ft

A szállítási költség 15.000 forintot meghaladó végösszegű rendelés esetén Magyarországon belül ingyenes.

5.    Szállítási idő

A Magyar Posta Logisztikával küldött csomagok szállítása feladástól számított 1-2 munkanap. A Csomagküldő.hu-val küldött csomagok szállítása 2-5 munkanap! Kérjük rendelésnél figyelembe venni!

A készleten nem lévő termékek szállítási határideje 5-10 munkanap.

Minőségi kifogás esetén a termék visszaküldésének költsége Megrendelőt terheli.

Bármely esetben, amikor a visszaküldés költsége Vevőt terheli, a visszaadni kívánt árut az alábbi címre kérjük postázni ajánlott küldeményként:

Trend Cipő Kft., 2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35.

Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A Webáruházban található készlet nem automatikus frissítésű, így néha sajnos megeshet az, hogy amit a Megrendelő megrendel, sajnos időközben már elfogyott. Ha a termékből még érkezik új készlet, Szolgáltató jelzi ezt a Megrendelőnek. Ebben az esetben természetesen lehetőség van másik terméket választani a készlethiányos helyett.

Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a kiküldött csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

Az adatok megadását követően Megrendelő a “rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

6.    Adatbeviteli hibák javítása:

A Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben a folyamat lezárása után adatbeviteli hibát észlel, azt kérjük jelezze felénk a megadott elérhetőségek egyikén lehetőleg minél hamarabb.

Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap a rendelésének részleteiről. Amennyiben ez a visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított két munkanapon belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

7.    A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben (hétfő-péntek: 9:00-18:00, szombat: 9:00-13:00) történik. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, azonban a nyitvatartási időn kívül beérkezett rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő az utánvétes fizetési opció esetében, a megrendelt termék/ek visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül a futárszolgálatnak átadásra kerül/nek, azonban a kiszállítási idő (főleg az ünnepek közeledtével) a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet. A megrendelt termék előre utalás bankszámlára és banki befizetés esetén a megrendelt termék/ek ellenértékének a Szolgáltató bankaszámlájára való beérkezése utáni 1-2 munkanapon belül kerül/nek átadásra a futárszolgálatnak.

Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Számlakiállítás: Szolgáltató a Megrendelő részére a kifizetés igazolására (előre utalás bankszámlára és banki befizetés esetén) a megrendelés elküldését követően számlát állít ki, melynek másolatát az Ügyfél által megadott email címre elküldi. A számla eredeti példányát pedig a megrendeléssel együtt a csomagban küldi el. Utánvétes rendelésnél a számlának csak az eredeti példánya kerül a Megrendelő részére (a csomaggal együtt) elküldésre.

A fentieknek megfelelően a Megrendelő a megrendelés leadásával, megrendelése módosításával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató által kiállított és a hatályos jogszabályoknak megfelelő számlát befogadja.


A Szolgáltató által kiállított számla számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas.

Mindezek alapján az a Megrendelő, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő számlát kap a rendeléséről.

Az így kiállított számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

8.    Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Megrendelő a megrendelt termék/ek kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

 a) a terméknek,
 b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
 c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
 d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő, vagy az általa megrendelt terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét minden esetben a Megrendelőnek kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését, hacsak nem ettől eltérően rendelkezik.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Megrendelőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelőt utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Megrendelő részére. A visszatérítés a Megrendelő által írásban megadott bankszámlaszámára történik.

Megrendelő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni. A Megrendelő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a terméket.

A Megrendelő felelősségre vonható az áru értékében bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az áru nem az eredeti csomagolásban történik visszaküldésre, illetve bármilyen jellegű, használatból eredő legkisebb mértékű elváltozás jelei fedezhetők fel az árun. 

A Szolgáltató nem árusít utcán már hordott lábbelit. Amennyiben a kipróbálás során a termék szemmel látható módon kopottá vált és az továbbértékesítésre nem alkalmas állapotba került (pl. utcán viselés miatt látható kopásnyomok a talpon/felsőrészen, izzadtság nyomok a cipő belsejében, beszennyeződés stb.), a Szolgáltató értékcsökkenést állapíthat meg, melynek mértéke a vételár 20-90%-áig terjedhet. Az értékcsökkenés mértékének megállapítása egyedi elbírálás alapján történik.

Nem illeti meg az elállási jog a Megrendelőt abban az esetben sem, amennyiben a visszaküldendő termék használva volt, nincs eredeti csomagolásban, vagy címkével már nem rendelkezik.

Az elállási jog gyakorlása kizárólag gyerekcipő vásárlása esetén vehető igénybe, kiegészítőkre és egyéb termékekre nem vonatkozik.

Elállási jog gyakorlása esetén a visszaküldeni kívánt árut az alábbi címre kérjük címezni:

Trend Cipő Kft., 2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35.

Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

A csomagot célszerű MPL csomagként feladni. Nagyon fontos! Portósan vagy utánvéttel semmiképpen se postázd, az ilyen csomagokat sajnos nem tudjuk átvenni!

Elállási jog gyakorlását a Megrendelőnek minden esetben írásban kell jeleznie a megadott elehetőségek egyikén, a Szolgáltató weblapján található Elállási nyilatkozat minta kitöltött változatának elküldésével.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailen történő jelzés alkalmával pedig az e-mail beérkezését. Postai úton, szolgáltató postacímére történő visszaküldés esetén csak ajánlott küldeményként feladott értesítést fogad el Szolgáltató. A Megrendelő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltató részére. A terméket saját dobozában, az eredeti címkét a terméken hagyva, a dobozba csomagolt számlával együtt kell visszaküldeni.

Kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába a címkét a terméken hagyva, a számlát tedd a dobozba a cipő mellé. Kérjük gondosan csomagold be a cipő dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva), hogy a cipő  doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. A termék dobozát ne használd csomagolásnak! Ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal!

9.    Cseretermék

Amennyiben csereigénnyel kívánsz élni, írásban jelezd felénk a csere igényed. A levélben kérjük pontosan jelezni a rendelés számot, hogy melyik termék lenne cserélve és azt, hogy milyen termék lesz rendelve helyette.

Csereszándékkal a címünkre visszaküldött termék helyett postafordultával elküldjük a csere terméket részedre.

A csere csomag kiszállítási díja házhozszállítással 990 Ft. Amennyiben a csomagodat a Csomagküldő.hu valamelyik csomagpontján adod fel és oda is kéred a csereterméket, akkor a szállítás díja ingyenes. A házhozszállításos visszaküldés díját előreutalással vagy bankszámlára befizetéssel tudod rendezni.

A visszaküldeni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni: 

Trend Cipő Kft., 2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35.

Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

Várd meg a visszaigazolásunkat, mely minden információt és teendőt tartalmazni fog.

Fontos: a cserébe megrendelt termék azon az áron kerül kiszámlázásra, ami a cserekérelem elküldésekor érvényes, Webáruházunkban feltüntetett ár.

Ha van a kért termék, visszajelzünk, és előkészítjük neked. Ha visszaérkezett hozzánk a cipő, indítjuk is az általad választott új cipőcskét. A csere csomag kiszállítási díját átvételkor kell fizetned.

Amennyiben a termék kézhezvételétől számított számított 14 napon belül nem küldöd vissza a terméket, utána nem áll módunkban cserélni.

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, melyből levonásra kerül a szállítás díja.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez írásban kifejezetten a hozzájárulását adja.

A Webáruházunkban rendelt termékeket üzleteinkben is ki tudjuk kicserélni, de ahhoz előzetes írásos cserekérelem leadása szükséges, és üzletünkbe előre összekészítjük a cserébe megrendelt terméket. Más, az üzletben választott termékre nincs lehetőség cserélni.

A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

10.     Jótállás, szavatosság

Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő kizárólag a Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával kizárólag írásban tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az info@trendgyerekcipo.hu címre küldött e-maillel, vagy a Trend Cipő Kft., 2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35. postacímre küldött ajánlott levél formájában. A nem ajánlott formában feladott levéllel panasz bejelentés nem tehető!

Megrendelő minőségi kifogás esetén szavatossági igényét Fogyasztói szerződés esetén a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek, illetve ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles Megrendelő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a Megrendelő oldalára kerül, vagyis vita esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

A Megrendelőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése minden esetben a Megrendelőt terheli.

Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja érvényesíteni.

A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani vagy kicserélni. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni szavatossági igényeiről.

A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel.

A szavatossági igények érvényesítése esetén, előre egyeztetést követően, a Megrendelő köteles a Szolgáltató részére, a Trend Cipő Kft., 2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35. címre visszaküldeni a kifogásolt terméket. Utánvéttel küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni! 

Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy amennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

Szolgáltató az általa forgalmazott termékek hibás felhasználásából, gondatlan viseléséből, rendeltetésnek nem megfelelő használatából eredő károkért, a termék által okozott járulékos, vagy közvetett károkért, továbbá személyi sérülésekért felelősséget nem vállal.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Megrendelő a kellékszavatossági jogával?

A Megrendelő a Webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

Milyen jogok illetik meg a Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?

Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Jelentéktelen hiba miatt az elállásnak nincs helye.

Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő kellékszavatossági igényét?

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Megrendelő a közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Megrendelő a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – a fentebb meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényét érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelő köteles termék hibáját bizonyítani.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Megrendelő termékszavatossági igényét kizárólag a Szolgáltatóval (termék gyártójával vagy forgalmazójával) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

A Szolgáltató (gyártó vagy forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A Szolgáltató (gyártó vagy forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A Szolgáltatónak (gyártónak vagy forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Megrendelő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét érvényesítheti.

11.    Vegyes rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, arra hogy az üzletében és a Webshopjában az azonos termékek árai eltérjenek egymástól. Az akciók megrendezésének lehetősége és mértéke is a szolgáltató szabad döntése és egyedi elbírálása alá tartozik. A Szolgáltató jogosult eltérő akciók megrendezésére az üzletben és a Webshopban.

A Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12.    Panaszkezelés rendje

Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Megrendelőinek teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@trendgyerekcipo.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti a Trend Cipő Kft,

2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35. postacímre elküldött levelével.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt, annak kézhezvételétől számított 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

13.    Szerzői jogok

www.trendgyerekcipo.hu weboldal grafikus elemei, képei, szövegei és technikai megoldásai a szolgáltató szellemi termékei a szerzői jog védelme alatt állnak. Másolásuk akár teljes egészében, akár részleteiben szerzői jogokat sértenek.

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása csak saját felhasználás céljából engedélyezett.

A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a kereső motorjaira és egyéb internetes szoftvereire, a trendgyerekcipo.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának ki listázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön írásos engedélyt nem ad. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott hirdetéskezelő-felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Megrendelő által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

14.    Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Megrendelő birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

15.    Adatvédelem

A Szolgáltató (Trend Cipő Kft.) a személyes adatokat az előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeli, azaz gyűjti, rögzíti, rendszerezi, tárolja és felhasználja.

Egyes esetekben adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, ilyen esetekben erre a tényre külön felhívja az érintett figyelmét. Az adatkezelési jogalapja az érintett hozzájárulása.

Az adatkezelő és az adatfeldolgozó, a tudomány és technológia állása és megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és célja, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével megfelelő szintű adatbiztonságot garantálja.

A szolgáltató által végzett Adatbiztonság technikai és szervezési intézkedések:

az adatok saját tűzfallal védett szerveren kerülnek tárolásra, személyre szabott felhasználónévvel és jelszavas bejelentkezési lehetőséggel. Minden adatról mentés készül. Fizikailag a szerver zárható irodában kerül tárolásra, melyhez csak az adatkezelő, illetve az általa megbízott személy/ek férhetnek hozzá.

Adatkezelő neve:                               Trend Cipő Kft. (képviseli: Kelemen Zsuzsanna)

Adatkezelő elérhetősége:                   2750 Nagykőrös, Petőfi u. 35., +3653/386-656

Adatvédelmi tisztségviselő neve:      Kelemen Zsuzsanna

Adatkezelés célja:                              kapcsolatteremtés és kapcsolattartás, számlázás, levelezés, csomagküldés, reklamációkezelés

Az érintettek köre:                             a céggel kapcsolatban álló vásárlók és beszállítók

Tárolt adatok kategóriái:                    név, lakcím, e-mail cím, telefonszám, bankszámlaszám (visszautalás esetére vásárlók esetén), bankszámlaszám (utalás esetére beszállítók esetén)

Olyan címzettek kategóriái, akikkel a személyes adatokat közölni fogják (adatfeldolgozók):

                                                           posta, futárszolgálat, könyvelés

Adattörlési határidők:                        beérkezett kéréstől számított 5 munkanapon belül, visszaigazolással együtt                                    

Nagykőrös, 2020. 11. 19.

Chat megnyitása
1
Close chat